Parkeringsløsninger
for kjøpesentre
Hos ParkZone har vi lang erfaring med å implementere parkeringsløsninger i kjøpesentre. Nylig implementerte vi ANPR-løsninger (automatisk skiltgjenkjennelse) i to av Danmarks største kjøpesentre.

Takket være de mest innovative og kundevennlige parkeringsløsningene på markedet, sikrer vi effektiv administrasjon og drift av ditt parkeringsanlegg. Det gir kundene dine en god opplevelse fra start til slutt.
Parkering som en positiv
del av handleopplevelsen
Som kjøpesenter lever du av å skape gode opplevelser for dine kunder. Kjøpesenterets parkeringsfasiliteter etterlater det første og siste inntrykket hos kundene i totalopplevelsen. Derfor er det viktig for virksomheten at kundene får en positiv parkeringsopplevelse.

Vi tilbyr mange ulike løsninger, men til kjøpesentre bruker vi i de aller fleste tilfeller teknologi for gjenkjenning av skilt kombinert med intelligent programvare for automatisk registrering av kundene ved innkjørsel.
Intelligente løsninger
ANPR (automatisk skiltgjenkjenning) er en høyteknologisk parkeringsløsning som fjerner behovet for bommer, fysiske parkeringslapper og parkeringskort – ting som gjør parkering vanskelig for brukere av parkeringsanlegg. Når kunder kjører inn og ut av parkeringsanlegget, registreres kjøretøyets registreringsnummer automatisk. Dette gjøres ved hjelp av kameraer ved inn- og utkjørsel, som skanner registreringsnumre.
Les om ANPR
Vi tilbyr
  • ANPR-systemer
  • Digital parkeringstillatelse og utleie av parkeringsplasser
  • Nettbrett for validerings og betalingsautomater
  • Smarte systemintegrasjoner
  • Datarapportering og optimalisering av parkeringsvirksomheten
  • Skilt og brukerkommunikasjon for atferdsstyring
  • Single Space Indication (SSI)
  • Løpende rådgivning
  • Innretning og oppmerking av parkeringsanlegg
Fordeler for deg
  • Økt kundetilfredshet
  • Økt kundekunnskap og optimalisering via datafangst
  • Redusert tomgangstid og CO2-utslipp (grønnere profil)
  • En effektiv parkeringsflyt med mindre kødannelse
  • Mulighet for å tilby validerings- og lojalitetsparkering
  • Effektiv og tidsbesparende drift og administrasjon
  • Enkel registrering av ansatte og leverandører
Fordeler for dine kunder
  • Enkel og tidsbesparende parkering
  • Flere, fleksible betalingsalternativer (betaling online opptil 48 timer etter utkjørsel)
  • Økt tilfredshet i totalopplevelsen
  • Parkering med mindre kødannelse
  • Mulighet for å få lojalitetsparkering og validering
Vil du vite mer?
Kontakt oss for å høre mer om våre nåværende caser eller hvordan vi kan være til hjelp for deg.
Kontakt oss
Vi tar oss av hele prosessen, fra etablering og vedlikehold til sanksjoner ved feil bruk av ditt parkeringsområde. Få en uforpliktende snakk om dine parkeringsmuligheter.
Bli kontaktet
Vi anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Læs mere